دکتر مجتبی مقصودی

دانشیار رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی


دانشیار رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و کمیسیون انجمن های علمی ایران در مراسمی با حضور روسای انجمن های علمی کشور در دانشگاه شهید بهشتی در 22 اسفند 1390  از انجمن های علمی فعال کشور تقدیر به عمل آوردند. در این مراسم که با حضور دکتر مرتضی براری دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران و تعدادی از مسئولین علمی و اجرایی کشور برگزار گردید؛ انجمن علوم سیاسی ایران به پاس خدمات ارزنده در اشاعه و تعمیق دانش سیاست در سال 1389 و با اخذ حدود 850  امتیاز حائز رتبه ممتاز شد و رییس انجمن علوم سیاسی ایران به نمایندگی هیات مدیره و همه اعضاء انجمن این لوح را دریافت کرد. روابط عمومی انجمن علوم سیاسی ایران در آستانه سال نو این دستاورد مهم را به استادان، اندیشمندان و پژوهشگران دانش سیاست کشور تبریک عرض می نماید و امیدوار است این توفیق در سال آینده استمرار و تعمیق یابد.                                                         روابط عمومی انجمن علوم سیاسی ایران

نظرات  (۲)

  • ژاک بت کلیا
  • کسب این افتخار را به ریاست و هیئت مدیره محترم انجمن علوم سیاسی ایران تبریک عرض مینمایم و توفیق روز افزون را برای تمامی اساتید گرانقدر و کارشناسان و پژوهشگران محترم علوم سیاسی خواستارم .
    پاسخ:
    جناب آقای بت کلیا از عنایت و حمایت جنابعالی تشکر می شود
    درود و شادباش جناب آقای دکتر مقصودی
    با سپاس از همت و تلاش های مشفقانه و مجدانه جنابعالی و هیات مدیره انجمن. به امید دستاوردها و موفقیت های بیشتر.
    پاسخ:
    با سلام و تشکر بنده و همکاران هیات مدیره انجمن همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا انجمن علوم سیاسی ایران در سال جدید فعال تر و پویاتر باشد.